Wednesday, June 3, 2009

Tiada yang lebih menghibakan apabila kehilangan orang yang kita sayang buat selama-lamanya. Kehilangan ibu yang tercinta pada tanggal 29 May 2009 baru-baru ini benar-benar telah memberi kesan yang begitu mendalam padaku. Mak pergi tanpa aku di sisi. Aku cuma mendapat berita daripada abang pada malam pemergiannya sewaktu aku berada di KL pada waktu itu. Aku selalu membayangkan yang aku akan berada di sisinya di saat-saat akhirnya, tapi apakan daya, kehendak Allah untuk menjemputnya. Aku bersyukur dapat menatap wajah ibuku sebelum majlis pengebumiannya. Yang pasti, ibuku telah pergi dengan tenang dan semoga rohnya akan sentiasa dicucuri rahmat oleh Allah. Al-Fatihah.

"Kau berikan mama, kasih sayang maha suci
Betapa agungnya tidak ternilaikan
Oh mama, oh mamaku
Tiada cinta yang murni setulus cintamu"

0 Comments:

Post a Comment